У житті будь-якої компанії рано чи пізно настануть зміни, що супроводжуються переїздом офісу. Причини цього завжди різні, а ось завдання – однакові, і полягають вони у безпечному, швидкому процесі вантажоперевезення. Це мінімізує простої в роботі офісу та забезпечує комфортні умови для персоналу.

Підготовка до офісного переїзду

Насамперед, слід визначитися, чи підготовка та вантажно-розвантажувальні роботи під час офісного переїзду здійснюватимуться співробітниками фірми або силами компанії, що надає послуги з вантажоперевезень. Якщо самостійно, тоді до дня переїзду потрібно:

  • упаковати в коробки документи та обмотати плівкою (щоб у разі негоди вдалося уникнути псування паперів);
  • розібрати та упакувати меблі. Обмотати великі елементи та фурнітуру з кріпленнями. Обов’язково все підписати, щоб максимально швидко розібрати та розставити на новому місці);
  • ретельно запакувати всю оргтехніку.

Грамотна організація робіт

Якщо ви хочете позбавитися суєти, зробити все в найкоротші терміни, то краще замовити у вантажоперевізника не просто транспортування, а послугу офісного переїзду «під ключ». Це допоможе:

  • уникнути хаосу та помилок з боку співробітників офісу, адже упаковкою займатимуться професіонали;
  • значно скоротити простий фірми, отже – заощадити гроші, т.к. прибуток не загубиться.

Найкраще домовитися з компанією, що виконує вантажоперевезення, про те, щоб офісний переїзд був здійснений у вихідні або святкові дні, тоді ваша фірма зможе працювати у звичайному режимі.

Замовлення вантажоперевезень через сервіс таких послуг – у компанії «Pegas Transit»

Якісні послуги професіоналів з офісного переїзду «під ключ» або просто вантажоперевезення, ви зможете замовити у нас – Pegas Transit. У нас помірні ціни, гарантовано оперативне та відповідальне ставлення до роботи, якісний сервіс!